Analist financiar junior
12 000 – 15 000 леев в месяц, на руки
Proconsulting SRL
18 апреля 2025
Кишинев
Можно без опыта
Полный день
Среднее специальное
На территории работодателя
Descriere atribuții ale funcției /responsabilități:
- Analiza situatiei financiare si proiecte investitionale
- Elaborarea modelului financiar
- Elaborarea planurilor de afaceri;
-Consultanta privind fondurile de finantare existente pe piata;
- Consultanță privind planificarea afacerii;
- Consultanță în analiza și finanțarea IMM-lor;
- Elaborarea cererilor/dosarelor de finanțare ODA, AIPA, alte;
Calificări și experiențe necesare ocupării funcției:
- Studii superioare sau medii de specialitate: economice sau contabile;
- Cunoștințe de a analiza rapoartele financiare a întreprinderii, elaborarea planului de afaceri;
- Cunoașterea planificării financiare în Excel;
Abilități:
- Comunicare eficientă;
- Lucru în echipă și individual;
- Planificare și organizare eficientă a timpului de muncă;
Atitudini/conduite:
- Responsabilitate, onestitate, corectitudine, loialitate, meticulozitate, atenție, acuratețe și punctualitate;
Cunoștințe lingvistice:
- Română și rusă; cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Alte cunoștințe/cerințe:
- Cunoașterea legislației fiscale și a SNC;
- Abilități de operare PC ( Internet banking, Microsoft Office (Word, Excel).
Oferim:
- salariu motivant;
- birou confortabil;
- angajare oficială și concedii în conformitate cu prevederile Codului Muncii al RM.
- Analiza situatiei financiare si proiecte investitionale
- Elaborarea modelului financiar
- Elaborarea planurilor de afaceri;
-Consultanta privind fondurile de finantare existente pe piata;
- Consultanță privind planificarea afacerii;
- Consultanță în analiza și finanțarea IMM-lor;
- Elaborarea cererilor/dosarelor de finanțare ODA, AIPA, alte;
Calificări și experiențe necesare ocupării funcției:
- Studii superioare sau medii de specialitate: economice sau contabile;
- Cunoștințe de a analiza rapoartele financiare a întreprinderii, elaborarea planului de afaceri;
- Cunoașterea planificării financiare în Excel;
Abilități:
- Comunicare eficientă;
- Lucru în echipă și individual;
- Planificare și organizare eficientă a timpului de muncă;
Atitudini/conduite:
- Responsabilitate, onestitate, corectitudine, loialitate, meticulozitate, atenție, acuratețe și punctualitate;
Cunoștințe lingvistice:
- Română și rusă; cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.
Alte cunoștințe/cerințe:
- Cunoașterea legislației fiscale și a SNC;
- Abilități de operare PC ( Internet banking, Microsoft Office (Word, Excel).
Oferim:
- salariu motivant;
- birou confortabil;
- angajare oficială și concedii în conformitate cu prevederile Codului Muncii al RM.
Знание языков:
Румынский Продвинутый
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
18 апреля 2025
Телефон:
+373 69122585
Копировать
Телефон:
+373 22221057
Копировать
E-mail:
anatolie.palade@gmail.com
Копировать
Контактное лицо:
Anatolie Palade
Anatolie Palade
Веб-сайт компании:
https://www.bizplan.md
https://www.bizplan.md
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено